HTML

Átköltött versek oldala

Verseket írunk

Friss topikok

Címkék

Nátha Zsolt: Papa

Natva 2012.04.19. 17:14

Már egy hete csak a papára

gondolok mindíg, meg-megállva.

Nyikorgó sörös dobozzal ölében,

ment a pincébe, ment serényen.

 

Én még alkoholista voltam,

ordítottam, toporzékoltam.

Hagyja a sörös dobozt másra.

Engem vigyen le a pincébe.

 

Csak ment és ivott némán,

szidott, de nem nézett énrám,

s a dobozok fényesen, suhogva,

keringtek szálltak a pincébe.

 

Nyafognék, de most már késő,

most látom, milyen óriás ő.

Szürke pólója lebben az égen,

csurom vizes lesz az ég vizében

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atkoltottversek.blog.hu/api/trackback/id/tr504461426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi7 2012.04.20. 15:14:25

Ez fasza bazdmeg! :D

Observer13 · http://ergo-sum.blog.hu 2014.03.13. 12:20:46

Jó ez a vers! Egyszerre humoros és szomorú. Ki nem tudnék találni ilyet! GRATULA!!! :)))
süti beállítások módosítása